Prevádzkovateľ internetového portálu

Hanki.cz
František Praženec 
Budatínska Lehota 77
023 36 Kysucké Nové Mesto
SR
IČO:50 065 319 
DIČ:1082625456
IČ DPH: SK1082625456

Okresný úrad Žilina
Číslo živnostenského registra: 580-57042

Bankové spojenie:
Banka: Slovenská sporiteľňa
IBAN: SK7709000000005062846493

Kontakt

E-mail: mail@hanki.cz

1) O registraci

 

„Vyhlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu na Hanki.cz a nebudou poskytnuta třetím osobám ani jinak zneužita. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu Hanki.cz.

 

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 5MB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoli zrušit na e-mailové adrese: "mail@hanki.cz", nebo pomocí kontaktního formuláře na naší stránce.

 

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

 

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

 

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

 

Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část po uzavření kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

 

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadovaná náhrada nákladů spojena s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informováni elektronickou poštou - e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží na skladě nebo ne. Pokud zboží není na skladě, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

 

Storno objednávky a odstoupení od smlouvy

 

Uděláte-li storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutno uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky. Odstoupit od smlouvy může kupující nejpozději do 14 dnů po převzetí zboží.

 

Formulář na odstoupení od smlouvy lze stáhnout zde: http://ayo.sk/odstupenie_od_smlouvy.docx

 

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Zboží doručované společností Zásilkovna

 

Poštovné je v tomto případě účtováno ve výši 144,00 Kč (s DPH).

 

Cena nezahrnuje žádné další služby kromě dobírky. 

 

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel zodpovědnost.

 

Zásilka je obvykle doručena do třetího dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

 

4) Záruka

 

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí objednávky kupujícím.

 

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

 

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavky kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, jestliže kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

 

Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze lze vrátit také v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím k okolnostem prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dnů od doručení.

 

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.

 

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

 

k poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem zahájeno před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,

na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,

na dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, poruší-li kupující jejich originální obal,

pro dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

 

7) Doručení a dodací podmínky

 

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

 

Všechny zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

 

Jak postupovat při vrácení zboží:

 

Připravte zásilku dle popisu níže.

Zboží, které budete zasílat zpět na adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

 

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Peníze vám budou vráceny na bankovní účet (nezapomeňte jej uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.

8) Způsoby úhrady

 

Všechny způsoby úhrady, lze vybrat ihned po výběru dopravy.

 

Dobírka - objednané zboží zákazník uhradí při převzetí v hotovosti. 

Převodem na bankovní účet – objednávka je odeslána až v momentě, kdy prodejce obdrží platbu od zákazníka.

 

9) Bezpečnost

 

Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č.j. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.

 

Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě přepravní společnosti která zajišťuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánem v případě kontroly v takovém případě jsou tyto subjekty třetími stranami.

 

Provozovatel od kupujícího získává následující osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, adresa pro doručení, telefonní číslo, e-mailová adresa.

 

Vámi poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky.

 

Provozovatel je povinen zabezpečit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám, které má zpracovány v bezpečnostních opatřeních.

 

Dotčená osoba má práva vymezená ve smyslu ust. § 28 a násl. Zákona čj. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění platných novel.

 

Kupující souhlasí s poskytnutím e-mailové adresy společnostem Heureka Shopping s.r.o. a Pricemania s.r.o. za účelem anonymního hodnocení e-shopu pro Heureka.cz/Pricemania.sk, přičemž do 15 dnů od doručení zboží bude zaslán provozovatelem automatický mail pro hodnocení e-shopu.

 

Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů při registraci v e-shopu pro marketingové účely souhlasil se zasíláním především e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu, telefonickým kontaktováním nebo zasíláním adresné pošty na kontaktní adresu.

 

Osobní údaje pro marketingové účely v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo, adresa a e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let.

 

Svůj souhlas může kupující kdykoli písemně odvolat zasláním Odvolání se zpracováním osobních údajů, přičemž tyto okamžitě blokujeme nebo likvidujeme. A z naší strany Vámi poskytnuté osobní údaje již nebudeme používat pro marketingové účely.

 

Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů při registraci v e-shopu s registrací ve věrnostním programu souhlasil se shromažďováním získaných osobních údajů včetně informací o objednávkách za účelem poskytování slev.

 

Osobní údaje pro věrnostní program v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo, adresa a e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let.

Svůj souhlas může kupující kdykoli písemně odvolat zasláním Odvolání se zpracováním osobních údajů, přičemž tyto okamžitě blokujeme nebo likvidujeme. A z naší strany Vámi poskytnuté osobní údaje již nebudeme používat ve věrnostním programu.

 

 

Ověřeno zákazníky:

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § § 62 zák. čj. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně k jejím vlastním účelům. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

 

10) Reklamace

 

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě 6. Obchodních podmínek.

 

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.

Prodávající může vdě namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

11) Reklamační řád

 

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté as náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

 

Jak postupovat

 

V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu:

 

"František Praženec

Budatinská lhůta 77

023 36 Kysucké Nové Město"

 

Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Chybné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato jen řádně vyčištěno. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení. Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

 

Váš internetový obchod Hanki.cz

 

Obchodní podmínky jsou platné od 31.12.2020 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

Alternativní řešení sporů

 

Jako spotřebitel máte právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (u nás e-mailem na mail@hanki.cz), pokud nejste spokojeni se způsobem, kterým prodávající vyřídil vaši reklamaci, nebo pokud se domníváte, že prodávající porušil vaše práva.

 

V případě sporu mezi prodávajícím a kupujícím, pokud prodávající na žádost kupujícího o nápravu odpověděl zamítavě nebo neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má kupující právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů prostřednictvím subjektu alternativního řešení sporů, kterým je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky nebo prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http:// ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.

 

Orgán dozoru:

 

Inspektorát SOI pro Žilinský kraj

Předměstská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1

Odbor výkonu dozoru

Tel. čj. 041/7632 130, 041/7632 139

fax č. 041/7632 139